مهاجرت به ایتالیا 2018

مهاجرت به ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا 2018

مهاجرت به ایتالیا

در این پست قصد داریم درمورد بحث مهاجرت به ایتالیا صحبت به میان بیاوریم.

کشور ایتالیا

مهاجرت به ایتالیا
مهاجرت به ایتالیا

ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا است. آب‌وهوای ایتالیا معتدل فصلی و آب‌وهوای مناطق ساحلی آن با شرایط هوایی کوهستان‌های داخلی تفاوت زیادی دارد.

رم، پایتخت ایتالیا، به عنوان پایتخت امپراتوری روم واقامتگاه پاپ، برای سده‌های پیاپی از مراکز سیاسی و مذهبی تمدن غرب بود. همچنین واحد پول این کشور یورو می باشد.

دو کشور مستقل بسیار کوچک به نام‌های واتیکان و سان مارینو در درون خاک کشورایتالیا قرار دارند و یک تکه از خاک ایتالیا نیز بیرون از خاک اصلی این کشور و در سوئیس قرار دارد که کامپیونه دیتالیا نامیده می‌شود. که شرکت R&C مفتخر به ارائه خدمتی در این زمینه هم می باشد. بحث مهاجرت کامپیونه دیتالیا در مطالب آینده به آن اشاره خواهد شد.

روش های مهاجرت به ایتالیا

  • دریافت تابعیت ازطریق ازدواج: اگر شما قصد مهاجرت به ایتالیا دارید می توانید باازدواج با یک فردی که تابعیت ایتالیایی در کشور ایتالیا دارد به این مهم دست یابید.
  • مهاجرتبه ایتالیا از طریق سرمایه گذاری: یکی از راه های آسان که می توانید در ایتالیا اقامتبگیرید از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در این کشور می باشد.
  • از طریق کار: یکی از راه های دیگر برای اخذاقامت کشور ایتالیا ومهاجرت به این کشور، از طریق کار در این کشور می باشد. یا می توانیدبه عنوان تحصیل در ایتالیا وارد این کشور شده و در  زمان تحصیل به کار کردن بپردازید.یا این که بعداز اتمام تحصیل از کار فرما در خواست کار کنید.بعد از شروع کار در ایتالیا و پرداختمالیات می توانید بعد از ۳ الی ۴ سالاقامت دائم در این کشور بگیرید.
  • از طریق تحصیل در دانشگاه های ایتالیا: یکی از بهترین راه های برای اقامت در ایتالیااز طریق تحصیل در این کشور زیبا می باشد.

لینک های مرتبط:

مهاجرت کانادا | مهاجرت گرجستان | مهاجرت ایالات متحده آمریکامهاجرت به ایتالیا

لطفا با ما (کارپردازان عرصه اسکان )تماس حاصل کنید تا در اموری که می خواهید شما را یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *