اقامت تحصیلی گرجستان 2018

اقامت تحصیلی گرجستان

اقامت تحصیلی گرجستان 2018

اقامت گرجستان از طریق تحصیل

افرادی که قصد ادامه تحصیل در گرجستان را دارندمی توانند اقامت تحصیلی گرجستان را طبق قوانین جاری کشور کسب کنند.این عمل جزء یکی از راه های اخذ اقامت کشورگرجستان می باشد. اقامت تحصیلی شامل کارت اقامت گرجستان است که به صورت یکساله صادر می شود و در صورت ادامه تحصیل فرد متقاضی تمدید خواهد شد.

اقامت تحصیلی گرجستان
اقامت تحصیلی گرجستان

گرجستان به متقاضیانی که قصد تحصیل دارند ویزا می­دهد. دانشجویان خارجی در دانشگاه گرجستان اولویت اصلی سیاست­ های آموزشی کشور خود را دنبال می­ کنند و هدف آن دستیابی به بالاترین استانداردهای آموزشی اروپایی است.

ویزای تحصیلی گرجستان  حداقل ۳۰ روز و حداکثر ۹۰ روز اعتبار دارد. این ویزا برای افراد متقاضی تحصیل در گرجستان جهت انجام مذاکرات اولیه با دانشگاه، توسط سفارت گرجستان در تهران صادر می شود.

نکته مهمی که در باب این روش، یعنی اقامت تحصیلی گرجستان شایان ذکر است این است که در صورت تمدید کردن کارت اقامت گرجستان به مدت شش سال، فرد متقاضی در سال بعد می تواند جهت اخذ پاسپورت گرجستان و شهروندی این کشور اقدام کند. اما این مساله در مورد دانشجویان صادق نیست. قانون ذکر شده فقط برای کسانی است که یا در گرجستان کار می کنند و اقامت کاری میگیرند و یا شرکتی در گرجستان ثبت کرده اند و کار و تجارت می کنند. برای دانشجویان به این صورت است که اگر دانشجویی به مدت شش سال کارت اقامت گرجستان را تمدید کند در سال هفتم نمی تواند تقاضای پاسپورت و شهروندی گرجستان کند. 

برخی از دانشگاه های گرجستان برای تحصیل

  • دانشگاه قفقاز
  • دانشگاه بین الملی قفقاز
  • دانشگاه پزشکی دیوید تویلدیانی
  • دانشگاه آموزش جهت یابی باتومی
  • دانشگاه ملی باتومی شوتا روستاولی

لینک های مرتبط:

مهاجرت ایالات متحده آمریکا|مهاجرت به مالتامهاجرت کانادامهاجرت گرجستان

لطفا با ما (کارپردازان عرصه اسکان )تماس حاصل کنید تا در اموری که می خواهید شما را یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *