معرفی استان منیتوبای کانادا (قسمت دوم)

استان منیتوبای کانادا

معرفی استان منیتوبای کانادا (قسمت دوم)

معرفی استان منیتوبای کانادا

در این پست به ادامه معرفی استان منیتوبای کانادا در قسمت دوم خواهیم پرداخت.

استان منیتوبای کانادا
استان منیتوبای کانادا

جغرافیا

این استان یکی از سه استان سرسبز کانادا در قلب کشور می‌باشد. جمعیت این استان ۱۲۰۰۰۰۰ نفر است.

بزرگترین شهر این استان وی نی پگ (وینیپگ) با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت می‌باشد. Brandon دومین شهر بزرگ استان است.

استاندارد زندگی

ز مزایای این استان می‌توان از پایین بودن هزینه‌های زندگی نام برد. مسکن، انرژی، بیمه و هزینه‌های دانشگاه این استان در کانادا کمترین می‌باشند. مردمان این استان به دلیل هزینه پایین زندگی، پول خود را صرف خرید چیزهای دیگر از جمله کلبه‌های می‌کنند. علاقه‌مندان به گلف در این استان بیشتر از هرجای دیگر از کانادا است.

مسکن

هزینه پایین مسکن یکی از مزایای این استان می‌باشد. بازار مسکن این استان بسیار رقابتی و قابل استطاعت است. قیمت متوسط مسکن در وینیپگ کمتر از ۱۲۲٬۰۰۰ دلار است. درصد متوسط درآمد خانه وار با هزینه‌های مالکیت بین ۳۰ – ۱۵ درصد می‌باشد. به دلیل افزایش مهاجران در ۵ سال گذشته قیمت مسکن بیشتر از ۸۵ درصد افزایش داشته‌است.

دیگر مزیت مسکن در این استان این است که به دلیل وسعت شهری لازم نیست برای پیدا کردن مکان مناسب خیلی دور از شهر زندگی کرد. در شهر وینیپگ با ۷۰۶۹۰۰ نفر جمعیت متوسط سفر شهری از محل کار تا منزل ۶ کیلومتر می‌باشد که در کانادا یکی از کمترین مسافت‌ها است. سفرهای شهری کمتر، به معنی صرف وقت بیشتر با خانواده می‌باشد.

فرهنگ

مهاجرت موجب شد تا این استان دارای مجموعه‌ای نادر از فرهنگ‌های مختلف باشد. چند فرهنگی بودن که سیاست کانادا محسوب می‌شود در این استان به خوبی دیده می‌شود. هر ساله در این استان چندین جشنواره سنتی و فرهنگی بومی جشن گرفته می‌شود که نشانگر قدرت اقوام مختلف در این استان است. مردم این استان به سخاوتمندی و مهمان‌نوازی مشهور می‌باشند همچنین داوطلبان کارهای خیریه در مانیتوبا بسیار زیاد هستند.

این استان مهد هنر نیز می‌باشد. شهر وینیپگ میزبان اولین شرکت بالد رئال بریتانیا بوده‌است و ارکستر سمفونی آن در جهان شناخته شده می‌باشد. در مرکز استان منظره‌های ویژه هنری، موزیک و کمدی یافت می‌شود.

لینک های مرتبط:

مهاجرت به گرجستان | مهاجرت به کانادا | مهاجرت به ایتالیامهاجرت به ایالات متحده آمریکا

لطفا با ما (کارپردازان عرصه اسکان )تماس حاصل کنید تا در اموری که می خواهید شما را یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *