مدارک لازم برای ویزای کانادا

مدارک لازم ویزای کانادا

مدارک لازم برای ویزای کانادا

مدارک لازم ویزای کانادا

مدارک لازم ویزای کانادا به دلیل اینکه امروزه تب وتاب سفر به کانادا، گرفتن ویزای کانادا، مهاجرت به کانادا و… موجش فراگیر شده، مورد بحث همه باشد و حتما یک نفر در خانواده شما صحبت از موضوع ویزا و مهاجرت کانادا به میان آورده است. فرقی هم نمی کند که قصدتان از این سفر چه باشد و یا اینکه می خواهید تنها یا به همراه خانواده بروید. شرایط اخذ ویزای کانادا نسبتا سخت و پیچیده است و ما برای کسانیکه به دنبال دانستن اطلاعات جامع و صحیح در مورد آن باشند، به شرح مدارک لازم ویزای کانادا پرداخته ایم.

مدارک لازم ویزای کانادا
مدارک لازم ویزای کانادا

اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار از زمان سفر به انضمام کلیه پاسپورت های قدیمی که در آن ها ویزا درج شده است

یک قطعه عکس جدید ۳٫۵*۴٫۵ رنگی با زمینه سفید

ترجمه شناسنامه

ترجمه سند ازدواج

در صورت همراهی فرزندان حتما گواهی اشتغال به تحصیلشان ترجمه شود.

تکمیل فرم اطلاعات فردی و فرم اطلاعات خانوادگی برای هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه

از دیگر مدارک لازم ویزای کانادا، مدارک مالی است که شامل نامه تمکن به دلار آمریکا به زبان انگلیسی به همراه گردش شش ماهه حساب که نشان دهنده میزان درآمدماهیانه متقاضی باشد. در صورتی که گواهی سپرده بلندمدت، گواهی خرید سهام یا اوراق بهادار،سند اتومبیل و اجاره نامه دارید نیز ارائه دهید.

ترجمه اسناد ملکی

مدارک شغلی برای کارمندان:گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ شروع به کار، عنوانشغلی و درآمد ماهیانه، نام مدیر یا سوپروایزر و مدت زمان موافقت شده با مرخصی)، ترجمه فیش حقوقی سه ماه آخر، ترجمه لیست بیمه

 ترجمه حکم کارگزینی

کارفرمایان: ترجمه آگهی تأسیس شرکت، آگهی آخرین تغییرات شرکت و آگهی تصمیمات شرکت در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمهو فیش حقوقی سه ماه آخر کارمندان، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، نامه تمکن حساب بانکی به نام شرکت و ریزگردش شش ماه آخر به لاتین.

ادامه دارد…

لینک های مرتبط

مهاجرت کانادا | مهاجرت اسپانیا| مشاور املاک

لطفا با ما (کارپردازان عرصه اسکان )تماس حاصل کنید تا در اموری که می خواهید شما را یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *