معرفی شهر کلمبوس آمریکا

شهر کلمبوس آمریکا

معرفی شهر کلمبوس آمریکا

معرفی شهر کلمبوس آمریکا

اینبار نیز به بررسی شرایط زندگی و معرفی شهر کلمبوس آمریکا خواهیم پرداخت.

شهر کلمبوس آمریکا
شهر کلمبوس آمریکا

کلمبوس

کلمبوس مرکز ایالت اوهایو آمریکا و بزرگ‌ترین شهر این ایالت است. کلمبوس با جمعیت ۸۷۹٬۱۷۰ نفر در سرشماری سال ۲۰۱۷ چهاردهمین شهر پرجمعیت در ایالات متحده است و یکی از سریعترین شهرهای بزرگ در حال رشد در کشور محسوب می‌شود. این باعث می‌شود کلمبوس سومین پایتخت ایالتی پرجمعیت در ایالات متحده (پس از فینیکس، آریزونا و آستین تگزاس) و دومین شهر پرجمعیت در غرب میانه (پس از شیکاگو و ایلینوی) است. این شهر هسته اصلی منطقه کلان‌شهری کلمبوس، اوهایو بشمار می‌رود که به ۱۰ ناحیه تقسیم می‌شود که با جمعیت ۲٬۰۷۸٬۷۲۵ نفر دومین منطقه بزرگ شهری اوهایو است.

این شهر که در سال ۱۸۱۲ میلادی در ریزشگاه دو رود سایوتو  و آلنتنجی  بنیاد شد و در ۱۸۱۶ به مرکز ایالت تبدیل شد. این شهر نام خود را از کریستف کلمب، کاشف بزرگ گرفته‌است.

اقتصاد

این شهر اقتصادی متنوع دارد که بر پایهٔ آموزش، خدمات دولتی، صنعت بیمه، بانکداری، صنایع دفاعی، هواپیمایی، غذا، پوشاک، تدارکات، فولاد، انرژی، تحقیقات پزشکی، بهداشت و درمان، گردشگری، خرده فروشی و فناوری پایه‌ریزی شده است.

مراکز علمی-فرهنگی

دانشگاه ایالتی اوهایو

مراکز گردشگری

آکواریوم و باغ وحش کلمبوس

آب و هوا

آب و هوای شهر مرطوب است  گذار با آب و هوای مرطوب و نیمه گرمسیری جنوب است که با تابستان های گرم و مرطوب و زمستان های سرد و خشک شناخته می شود. بارش برف زمستانی نسبتا سبک است. همچنین دریاچه اروی بسیار وسیع بوده و از نظر دریاچه ای اثر زیادی دارد، اگرچه دریاچه های شمال به طول موج های جادویی ابری زمستان کمک می کند.

بالاترین دمای ثبت شده در کلمبوس، 106 درجه فارنهایت (41 درجه سانتیگراد) بود.  یک بار در 21 ژوئیه 1934 و دوباره در 14 ژوئیه 1936. پایینترین دما ثبت شده -22 درجه فارنهایت (-30 درجه سانتیگراد) بود که در 19 ژانویه 1994 اتفاق افتاد.  (همراه با باد سرد -63 درجه فارنهایت (-53 درجه سانتیگراد)). رعد و برق، ناهنجاری های نادر را به ویژه در فصل بهار و گاهی اوقات از پاییز به بوجود بیاورد.

لینک های مرتبط:

مهاجرت به گرجستان | مهاجرت به کانادا | مهاجرت به مالتامهاجرت به ایالات متحده آمریکا

لطفا با ما (کارپردازان عرصه اسکان )تماس حاصل کنید تا در اموری که می خواهید شما را یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *