شرایط کشور مالتا برای زندگی

کشور مالتا برای زندگی

شرایط کشور مالتا برای زندگی

کشور مالتا برای زندگی

در این پست در صدد بررسی شرایط کشور مالتا برای زندگی هستیم . پس اگر شما قصد مهاجرت به این کشور را دارید با ما همراه باشید.

مهاجرت به مالتا,کشور مالتا برای زندگی
مهاجرت به مالتا,کشور مالتا برای زندگی

مالتا

مالت یا مالتا یا جمهوری مالت، کشوری است که در جنوب اروپا در مرکز دریای مدیترانه قرار گرفته است. کشور مالتا از مجمع‌الجزایر کوچکی تشکیل شده و پایتخت آن، شهر والِتا می‌باشد.

جغرافیا

کشور مالت شامل سه جزیره مسکونی به نام‌های مالت، گُزو، و کومینو و سه جزیره نامسکون کومینوتو و فیلفلا  و سنت پاول است. این جزایر روی‌هم‌رفته ۳۱۶ کیلومتر مربع پهناوری دارند و در ۹۳ کیلومتری جنوب جزیره سیسیل (ایتالیا)، ۲۹۰ کیلومتری شرق تونس و ۲۹۰ کیلومتری شمال لیبی قرار گرفته‌اند. بلندای این جزایر کم است و بلندترین نقطه آن که در کرانه‌های جنوب غربی جزیره اصلی مالت قرار گرفته.

خاک جزیره های مالت معمولاً سنگلاخی و کم‌درخت است و در آن گیاه و سبزه کم می‌روید، اما خاک برخی از دره‌ها حاصلخیز است. آب‌وهوای مالت مدیترانه‌ای است، مالت زمستان‌های معتدل و بارانی و تابستان‌های گرم و خشک دارد.

اقتصاد

اقتصاد کشور مالتا به بازرگانی بین‌المللی، تولیدات (پارچه، میوه و سبزی، فراورده‌های دامی)، صنایع کشتی‌سازی و لوازم الکترونیکی و جهانگردی وابسته است. واردات این کشور بیشتر شامل مواد غذایی، نفت، خودرو و کالاهای مصرفی است. معادن سنگ آهک بیشترین درصد منابع طبیعی این کشور را شامل می‌شود. کشور مالت منابع انرژی طبیعی ندارد، اما در برابر آن دارای نیروی تولید فعال است.

در سال‌های اخیر یکی از راه‌های جذب سرمایه‌های خارجی در کشور مالت فروش املاک در این جزایر می‌باشد که آن را به تفرجگاه مردم سایر کشورها تبدیل نموده‌است.

لینک های مرتبط:

مهاجرت به ایالات متحده آمریکامشاور املاک | مهاجرت به کانادامهاجرت به مالتا

لطفا با ما (کارپردازان عرصه اسکان )تماس حاصل کنید تا در اموری که می خواهید شما را یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *