مهاجرت به ایالات متحده آمریکا 2018(قسمت هفتم)

مهاجرت به آمریکا

مهاجرت به ایالات متحده آمریکا 2018(قسمت هفتم)

مهاجرت به آمریکا

در این مطلب از سری قسمت های روش های اخذ ویزا و اقامت و مهاجرت به آمریکا به شرح روش های پیش رو خواهیم پرداخت.

مهاجرت به آمریکا
مهاجرت به آمریکا

ویزای تحصیلی:

یکی دیگر از روش هایدریافت اقامت و مهاجرت به آمریکا استفاده از ویزای تحصیلی می باشد. بسیاری از افراداز همین روش به خاک آمریکا وارد شده و از آن طریق اقدام به اخذ اقامت آمریکا می نمایند.ایالات متحده آمریکا در تمامی مقاطع و رشته های گوناگون در دانشگاه های دولتی و خصوصیاقدام به جذب دانشجویان می کند. افراد با ارائه مدارک لازم در هر مقطع تحصیلی می توانندادامه تحصیل دهند و پس از ۱۰ سال اقامت در کشور آمریکا، اقامت آمریکا را دریافت نمایند.به چنین افرادی اجازه بردن همراه (همسر و فرزندان زیر ۲۱ سال) در حین تحصیل دادهشده است، دراین خصوص یک نکته حائز اهمیت است که در این نوع ویزا همراهان متقاضی اجازهتحصیل به صورت نیمه وقت را دارند اما اجازه کار به آنها داده نمی شود.

کشور ایالات متحده آمریکا در زمینه علم و رشته های دانشگاهی حرف اول را می زند و با پیشرفت در تمام زمینه ها بالاخص تکنولوژی و فناروی می تواند زمینه رشد و پیشرفت شما را فراهم کند. اگر شما علاقمند به ادامه تحصیل در کشور آمریکا و در طبع آن مهاجرت به آمریکا هستید می توانید از این روش اقدام کنید.

واضح است که برای پذیرفته شدن در اخذ چنین ویزایی باید مدارک لاز م برای ادامه مقطع تحصیلی خود فراهم کنید.

برای اخذ چنین ویزایی باید همه جوانب را به دلیل شرایط سخت گیرانه دولت آمریکا مبذول نمود و در انجام چنین امر مهمی ما در کنار شما هستیم.

لینک های مرتبط:

مهاجرت ایالات متحده آمریکامشاور املاک | مهاجرت کانادامهاجرت گرجستان

لطفا با ما (کارپردازان عرصه اسکان )تماس حاصل کنید تا در اموری که می خواهید شما را یاری نماییم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *